Srdečné pozdravy vynšuji Vám.Úvod:Jmenuji se Marek Olbrecht a před týdnem sem oslavil 23. narozeniny. Momentálně studuji vysokou školu v Hradci Králove, obor archeologie. Od února začínám bydlet na privátě v HK, tak jsem se rozhodl znovu aktivně hrát UO. Předtím jsem bydlel na kolejích, kde byl extrémně rychlý net, ale bohužel všechny online hry byly blokované, takže jsem hrál pouze Dotu proti botům...
Jinak z online her sem hrál taky WOW, Age of Conan, Warhammer Online, Dungeons and Dragon online, Legue of Legends..A to je tak vše co jsem hrál delší dobu. Nicméně propracovanému světu UO a jejímu osobnímu kouzlu se to nevyrovnalo. Proto sem se rozhodl po dlouhé době vysedávání u DP stránek a prohlížení rúzných guild, že by se mi nejvíce líbilo u Vás.
Postavy:1, Smazané: -
Nikolaj Nabajaht-
Adalard-
Lahmia 2, Aktivní: -
Rufio(upír) - všechno důležité max, kromě Taktiky 90% ( dnes sem započal trénovat alchemku)
-
Drizzt Do'Urden(hraničář) - všechno důležité max, kromě Tamingu(ten sem nikdy nezačal trénovat)
-
Apocalypto(Mage) - magery 60%, healing 35%
-
Shamus(paladin) - čerstvě vytvořený
Refreshuji:Bratrovy postavy jménem Ježíš a Willy Wonka
Herní Info:Jako úplný nováček sem začínal u gildy
Brotherhood, kde si mě pod svá křídla vzal Regis, který mě naučil mnoho o světě DarkParadise, naučil mě hrát mága a trošku i PvP. Byl to skvělý kolektiv lidí, kterým nikdy nevadilo, že jsem v dungeonu něco pokazil, naopak mě motivovali abych dungeony chodil častěji a učil se ze svých chyb a díky nim mi dali skvělé základy toho, jaká je role každé z postav v dungeonu. Díky tomu jsem se po nějaké době rozhodl Brotherhood opustit a začít svůj příběh v nové gildě. Velmi se mi zalíbila tehdy začínající gilda