Zdravím guildu ROD,
jmenuji se Jakub a je mi 22 let a jsem z Prahy. Studuji dálkově nástavbové studium 3 rokem (tento rok maturuji), obor stavební provoz, jsem vyučený instalatér ale v oboru nepracuji, chodím více méně brigády všeho druhu.
K vám do guildy bych chtěl s necromancerem jménem Hrobnik.
Ultimu jako takovou jsem začal hrát cirka před 8 lety, má kariera na UO začala serverech DP, krátce kelevar, DP2, poté Endor asi na 4 roky s přestávkami a nyní jsem se ocitl na DP

Na Endoru jsem působil hlavně s kouzelnými charaktery, s všeobecnými znalostmi herního systému a asi 2 roky ke konci i jako GM guildy (RFQ) kterou jsem založil a po konci mého hraní přenechal kamarádovi.
Nyní tu hraji asi tak dva měsíce, začal jsem s vampírem a nedávno jsem udělal mága, protože bouchací povolání mě nikdy nebavila. Nicméně naliji pohár čistého vína a přiznám se že na serveru DP nemám odchozené dungy, byl jsem jen párkrát minidung v trinu, co se ostatního harvení týče chodím sám po světe a zabíjím co mě napadne od draků a kyklopů až po různé démony a pavouky. Preferuji převážně PVM ale PVP použitému na obranu se nebráním, pk nevlastním ani se nechystám ho dělat. Bavilo by mě RP ale k tomu jsem se ještě nějak nedostal.
NA DP jsem v žádné guildě nebyl, nicméně jsem zkusil přihlášku do DOHR, ale nevzali mě z důvodu neznalosti dungů a nedostačujícímu skillu u vampíra.
Dále k mé povaze, zálibám a koníčkům. Jsem cholerický člověk, na druhou stranu se smyslem pro humor a vtípky divného charakteru a pro každou špatnost. Jsem do určité míry objetavý a ochotný pomáhat druhým, pokud je to v mých silách. Celkem rád čtu, mám na to svoje období kdy mě to baví a kdy ne, jsem velice voášnivý rybář (až nezdravě) a nyní začínám s akvaristikou. Mám rád scifi a filmy o ufo, ostatně i dokumenty o něm

, Harry Pottera a Akta-X.
Do guildy se hlasím protože hledám kamarády ke společnému hraní ve světě DP.