Zdravím,Než začnu pěkně z kopce,začnu kratouličkým úvodem.Doufám ,že se vám přihláška bude líbit,jak po pravopisné stránce tak po obsahové.
Jmenuji se Jakub a bydlím v ÚSTÍ NAD LABEM.Je mi 22 let a pracuje jako zástupce vedoucího prodejny Planeo.
Ultimu hraju 5 let,ale 4 roky pobývám na dp a v minulém roce 2009 ,jsem hrával rok na Kelevaru.Na dp hraju víc let,protože vím že se tu věci dají řešit dobrou cestou,což se o Kelevaru říct nedá.Lidé které prasí obyčejné lidi,myslí si o sobě bůh ví co a také,že gm né vždy vyhový vašemu návrhu.
Do guildy se hlásím pouze s postavou Ratafak,mám sice ještě wariora za kterého nehraju skoro vůbec(Dionysios z Halikarnasu)-bojové skilly má max.Skillcup má 893,2
Skilly ohledně Ratafaka:Anatomy(max)
Healing(max)
Magery(max)
Meditaton(91,2 Real)
Ressisting Spells(86,9 Real)
Stealth(max)
Hiding(69,8)
Bojové skilly:macefighting,fencing,wrestling (30 Real) Skillcup=787,4
Jiné postavy nemám....
Pk nemám,ani jsem něměl prostě mě to nežere běhat za pkčko jak blbec,nemám na to aby mě honilo 10 modráku,a nemohl do gz.
Pvp mě baví,ale jak říkám je rozdíl běhat za blue a za red,pvp zkušenosti opravdu mám,na Kelevaru jsem se učil od členů frakcí takže mě toho dost naučili k tomu jim děkuji.
Pvm též umím,i když se někdy stane že zaspím spadne zed,no a co potom?Všichny umřou.Nééé už si dávám pozor,když říkám umím,UMÍM!!!
Prošel jem tyto dungeony:Ice,desp,wrong,fdd,destard 3,4 patro,Cove,dokonce i Pride.